söndag 11 juni 2017

Tack

En underbar vecka har vi haft tillsammans min fine, store pojke. Sol, bad och glass i mängder, vi har skämt bort oss och haft det precis så bra som vi förtjänar. Du är verkligen fantastisk att resa med, så tålmodig och nöjd med det som är, så nyfiken på världen och livet.

Nu kommer vi hem till vardagen men sommaren och semestern är ju runt hörnet. Då fortsätter vi på den inslagna vägen!

Du har inte pratat alls mycket om mamma sedan vi åkte. Det är skönt, vill ju inte att du ska grubbla eller längta så att det går ut över glädjen att vara iväg och ledig. Tror nog jag tänker på det mer, känslan av att mamma fattas oss finns där fortsatt. Men mindre denna gången, kanske för att tiden gått, kanske för att vi hade sällskap på resan. Är väldigt glad att vi hade det, det blev väldigt lyckat.

Jag hoppas verkligen att du och mamma får möjlighet att komma iväg i höst och jag lovar att göra allt jag kan för att göra det möjligt.

Grattis på din dag min pojke, älskar dig mer än ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar