lördag 17 juni 2017

Underbar dag

Vilken fantastisk dag vi haft min pojke. Blir alldeles varm i hela kroppen när jag tänker på hur mysigt det måste ha varit för dig att ha båda dina föräldrar närvarande hela eftermiddagen. Särskilt som både jag och mamma också njöt av både sommarvädret och varandras sällskap. Fast mest av allt njöt vi förstås av vår fina, glada, påhittiga och viljestarka pojke.

Sedan är det lite svårt att förstå att du har så svårt att acceptera när det inte blir som du vill och att du inte sällan blir dum i det. Det gör pappa ledsen och besviken även om jag förstår att det måste vara ett uttryck för att du inte riktigt vet vart du ska göra av känslorna. Mamma och jag behöver hitta något sätt att hjälpa dig när det blir så och att hitta konsekvenser som är rimliga, du kan inte alltid få som du vill.

Men jag väljer att fokusera på den fantastiskt fina energin jag fått av både dig och mamma idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar